Adapting the project with the curriculum
Private school LLC "Intellect" / Georgia
Integration with the curriculum (basic level)
The goal of the eT winning project "Green Guardians" is to raise awareness among students
about environmental issues, to understand the preservation of biodiversity and changes: to
understand the importance of a healthy lifestyle and to protect it. Assessment of the
achievements of natural sciences and technologies in terms of the principles of sustainable
development.
In order to achieve the goal of the eT winning project "Green Guardians" , my students and I,
together with the rest of the project participants, carried out activities where the emphasis
was placed on the protection, preservation and economical use of natural resources.
Through the activities carried out in the project, we learned a lot, acquired such penetrating
skills and values, such as: creative thinking, collaborative entrepreneurship, turning initiatives
into action, responsibility , using web2 tools, literacy .
The activities were carried out according to a pre-written plan and corresponded to the
curriculum of the basic level. T asks, information, achievable results were in accordance.
Communication was done mainly in Georgian, although knowledge of the English language
was used for the activities. Students showed curiosity , prepared digital format presentations
through various multimedia elements (avatar , video , audio).
|
ბიოლოგიის
სტანდარტის შედეგები (საბაზო საფეხური) |
|||
|
შედეგების ინდექსები |
მიმართულება: ცოცხალი სამყარო მოსწავლემ უნდა შეძლოს: |
სამიზნე ცნებები |
|
|
ბიოლ.საბ.1. |
სიცოცხლის ორგანიზაციის სხვადასხვა დონეზე მყოფი ცოცხალი სისტემის სტრუქტურისა და ფუნქციის დახასიათება; |
სტრუქტურა,
ფუნქცია (შედეგები: 1, 2, 3, 5, 6,7,8,9,10) სასიცოცხლო თვისება (შედეგები: 1, 2, 5, 6,7,8,9,10) ბიომრავალფეროვნება
(შედეგები:
1, 2, 5, 6,7,8,9,10, 11,12,13) ჯანმრთელობა
და დაავადება (შედეგები:
1,2,5,6, 5, 6,7,8,9,10, 11,12,13) (შედეგები:
5,6,7,8,9,10,11,12,13) |
|
|
ბიოლ.საბ.2. |
ორგანიზმების საერთო სასიცოცხლო თვისებების დახასიათება და მათში მიმდინარე ენერგიისა და ნივთიერებების გარდაქმნებზე არგუმენტირებული მსჯელობა; |
||
|
ბიოლ.საბ.3. |
ბიომრავალფეროვნების შენარჩუნებისა და მისი
ცვლილების მნიშვნელობის გააზრება; |
||
|
ბიოლ.საბ.4. |
ჯანსაღი ცხოვრების წესის მნიშვნელობის
გაცნობიერება და მისი დაცვა. |
||
|
|
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიებამოსწავლემ უნდა შეძლოს: |
||
|
ბიოლ.საბ.5. |
ბიოლოგიური ობიექტების/პროცესის
შესწავლის მიზნით კვლევის დაგეგმვა; |
||
|
ბიოლ.საბ.6. |
ბიოლოგიური ობიექტების/პროცესების კვლევისათვის საჭირო პროცედურების
განხორციელება; |
||
|
ბიოლ.საბ.7. |
თვისებრივი და რაოდენობრივი მონაცემების სხვადასხვა ფორმით ჩაწერა და ორგანიზება; მონაცემების ორგანიზებისთვის ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება; |
||
|
ბიოლ.საბ.8. |
მონაცემების გაანალიზება და არგუმენტირებული მსჯელობის საფუძველზე დასკვნების
გამოტანა; |
||
|
ბიოლ.საბ.9. |
მოდელების შექმნა და გამოყენება ცოცხალი სისტემების სტრუქტურისა და ბიოლოგიური პროცესების საჩვენებლად; |
||
|
ბიოლ.საბ.10. |
კვლევის ჩატარებისას უსაფრთხოების წესების დაცვა.
|
||
|
|
მიმართულება: მეცნიერება და ტექნოლოგიებიმოსწავლემ უნდა შეძლოს: |
||
|
ბიოლ.საბ.11. |
საბუნებისმტყველო მეცნიერებებისა და ტექნოლოგიების მიღწევების შეფასება მდგრადი განვითარების პრინციპების თვალსაზრისით; |
||
|
ბიოლ.საბ.12. |
საბუნებისმეტყველო მეცნიერებებისა და ტექნოლოგიების მიღწევების ყოველდღიურობასთან დაკავშირება; |
||
|
ბიოლ.საბ.13. |
საბუნესაბუნებისმეტყველო
მეცნიერებების სხვადასხვა პროფესიასთან/საქმიანობის სფეროსთან დაკავშირება. |
|
|
Yorumlar
Yorum Gönder